Як сплатити замовлення
Мінімальне замовлення 2000 грн.
Обробка замовлення. Після отримання замовлення менеджер зв'яжеться з Вами 6та обговорить деталі замовлення, спосіб оплати та доставки.
Бронювання замовлення зберігатиметься протягом трьох днів. Якщо продовж цього часу замовлення не буде сплачено – бронювання анулюється.
Одноразові знижки:
- Знижка 5% – за умови оформлення замовлення на суму понад 5 000 грн.
- Знижка 7% – за умови оформлення замовлення на суму понад 10 000 грн.
- Знижка 10% – за умови оформлення замовлення на суму понад 15 000 грн.
Швидка оплата за допомогою:
- карткою MasterCard або Visa,
- за допомогою інтернет-банкінгу.
Варіанти оплати:
- післяплата (тільки для Нової Пошти),
- на карту ПриватБанку,
- через онлайн-сервіс LiqPay,
- готівкою у відділенні транспортної компанії при отриманні.
Зверніть увагу: якщо обрано післяплату, обов'язковий початковий внесок складає 200
грн від суми замовлення. Якщо переказ коштів буде зроблено на картку ПриватБанку,
відправка замовлення здійснюється за умови повної передоплати.
Ціни: Усі ціни вказані без ПДВ.
Внесення змін у замовлення можливе за умови, що товар не передано до
компанії-перевізника.
Допомога менеджера.Для розв'язання додаткових питань щодо товару, замовлення, доставки чи інших уточнюючих питань, будь ласка, зв'яжіться з онлайн- консультантами.
Або замовте зворотний дзвінок, заповнивши форму «Чекаю на дзвінок”.
Зверніть увагу, що скасування замовлення неможливе після його передачі до
транспортної компанії!
Доставка товару
Доставка товару здійснюється тільки по Україні такими компаніями-перевізниками:
— Нова Пошта
— Укрпошта
День відправки. Якщо товар був належним чином оформлений та рахунок сплачено до 13.00 у робочий день, відправка здійснюється у той самий день. Замовлення, оплачені після 13.00, у святкові чи вихідні дні будуть надіслані наступного робочого дня.
Відтермінування відправки.Якщо потрібно перенести дату доставки, будь ласка, під час оформлення вкажіть в коментарях до замовлення бажану дату вручення замовлення.
Відстеження замовлення.Після формування та відправки замовлення покупцю буде надіслано смс-повідомлення з номером ТТН та орієнтовним часом доставки.
Термін доставки 1-2 робочі дні. У період з 20 жовтня по 31 грудня строк відправлення замовлення становить від 2 до 4 робочих днів.
Вартість доставки. Попередній розрахунок доставки доступний в онлайн-калькуляторах на офіційних
сайтах перевізників :
- Нова Пошта https://novaposhta.ua/delivery
- Укрпошта https://www.ukrposhta.ua/
Зверніть, будь ласка, увагу, що ми не несемо відповідальності за якість роботи компаній-перевізників!
Обмін та повернення товару
Умови для повернення або обміну
Щоб скористатися послугою, переконайтесь, що:
-
минуло не більше 14 днів з моменту придбання товару;
-
товар має повну комплектацію, не має слідів використання та збережена оригінальна упаковка;
-
у вас є документ, що підтверджує покупку: чек, акт приймання-передачі або видаткова накладна.
Необхідні документи
Підготуйте, будь ласка:
-
розрахунковий документ, виданий продавцем (чек, акт, накладна або інший документ);
-
у разі оплати банківською карткою — актуальні реквізити картки або рахунку для повернення коштів.
Як здійснити повернення або обмін онлайн
Якщо покупку було зроблено через інтернет-магазин, повернення або обмін здійснюється шляхом відправлення товару на наш склад.
-
Зателефонуйте на гарячу лінію, щоб зареєструвати заявку.
-
Наш спеціаліст пояснить подальші кроки та допоможе оформити повернення.
-
Також ви можете звернутися до свого персонального менеджера.
Ми завжди допоможемо знайти зручне рішення — обміняти, замінити чи повернути товар швидко та без зайвих турбот.